Avaluació



MOLT BÉ
SUFICIENT
MALAMENT



IDEES PRÈVIES

Nivell i motivació de l’alumne
És una activitat que permet saber el nivell i la motivació de l’alumne.
Activitat per saber el nivell.
Només hi ha preguntes.
No hi ha cap activitat per conèixer idees prèvies.

Programar una UD
És una activitat per poder programar una UD.

Permet programar sense gaire coneixements dels alumnes.
No permet programar una UD.








CONTINGUTS

Són reals, es poden aplicar
Són reals i es poden aplicar a la vida real.
Són reals però alguns difícils d’aplicar.
Són reals però difícils d’aplicar.
No són reals, no es poden aplicar.
Capacitat de crítica, permeten reflexionar i qüestionar-se
Permeten reflexionar i qüestionar-se preguntes.
Permeten reflexionar i alguns qüestionar-se preguntes.
Permeten qüestionar-se però no reflexionar.
No permeten reflexionar ni qüestionar-se preguntes.

Són clars i concisos
S’entenen perquè són clars i concisos.

Són clars, però no utilitzen les paraules imprescindibles.
No són clars ni concisos.
Organització
Estan ben organitzats


No estan ben organitzats.

Són rellevants
Tots els continguts són rellevants.
La majoris dels continguts són rellevants.
Alguns continguts són rellevants.
Els continguts no són rellevants

Relació amb el currículum de primària
Tots els continguts estan relacionats amb el currículum.
La majoria continguts estan relacionats amb el currículum.
Alguns continguts estan relacionats amb el currículum.
Els continguts no estan relacionats amb el currículum.


ORGANITZACIÓ DE LES ACTIVITATS
Estan ordenades seguint un ordre lògic
Totes les activitats segueixen un ordre lògic.
La majoria de les activitats estan ordenades.
Algunes activitats no tenen un ordre lògic.
Les activitats no segueixen un ordre lògic.
Tenen present les idees prèvies de l’alumne.
Totes les activitats tenen present les idees prèvies de l’alumne.
La majoria de les activitats tenen present les idees prèvies de l’alumne.
Algunes activitats tenen present les idees prèvies de l’alumne.
Les activitats no tenen present les idees prèvies de l’alumne.




QUALITAT DE LES ACTIVITATS
Compleixen els aspectes que han de treballar les ciències socials (persones crítiques, lliures, autònomes.)
Totes les activitats permeten assolir els aspectes més importants de les ciències socials.
La majoria de les activitats permeten assolir els aspectes més important de les ciències socials.
Algunes de les activitats permeten assolir alguns aspectes importants de les ciències socials.
Les activitats no permeten assolir els aspectes important de les ciències socials.

Aprenentatge significatiu
Totes les activitats aporten un aprenentatge significatiu.
La majoria de les activitats  aporten un aprenentatge significatiu.
Algunes de les activitats aporten un aprenentatge significatiu.
Les activitats no aporten un aprenentatge significatiu.




ÚS
D’IMATGES, MAPES, GRÀFICS…

Utilitza mapes, gràfics, plànols i altres documents idonis i explícits relacionats amb el tema a tractar per recollir informació
Utilitza mapes, gràfics i plànols relacionats amb el tema a tractar.
Utilitza mapes, gràfics i altres fonts per poder recollir informació.
No utilitza mapes, gràfics ni cap altra font d’informació








PRESENTACIÓ

Adequada i atractiva
La presentació és adequada i atractiva.
La presentació és adequada.
La presentació és passable.
La presentació no és adequada ni atractiva.

La redacció
La redacció és entenedora i clara.
La redacció és clara.
La redacció és difícil d’entendre.
La redacció no s’entén.
La lletra emprada
La lletra és clara i entenedora.
La lletra és adequada i clara.
La lletra és clara.
La lletra no és entenedora.

El format

El format és adequat.
El format és correcte.
El format és passable.
El format no és adequat.
Explicació de cada activitat
Les activitats contenen una  explicació entenedora.
La majoria d’activitats contenen una explicació.
Algunes activitats contenen una explicació.
Les activitats no conten cap tipus d’explicació.



GRAMÀTICA I ORTOGRAFIA

Errors ortogràfics
No hi ha cap falta d’ortografia a les activitats.
Hi ha poques faltes d’ortografia.
Hi ha algunes faltes d’ortografies.
Hi ha moltes faltes d’ortografia.

Errors gramaticals
No hi ha errors gramaticals a les activitats.
Hi ha pocs errors gramaticals a les activitats.
Hi ha algun error gramatical.
Hi ha molts errors gramaticals.



FONTS

Utilitza diferents fonts d’informació externes relacionades amb la temàtica.
Utilitza fonts d’informació.
Utilitza fonts d’informació no relacionades amb la temàtica.
No utilitza cap font d’informació.





OBJECTIUS

Responen als problemes plantejats
Les activitats contenen objectius que responen al problema plantejat.
La majoria d’objectius responen al problema plantejat.
Els objectius no responen al problema plantejat.
Les activitats no contenen objectius.
Clars i precisos,
fàcils d’assolir
Els objectius són clars i fàcils d’assolir.
Els objectius són clars i precisos.
Conté objectius difícils d’assolir.
No conté objectius.

Redactats en infinitiu
Els objectius estan redactats en infinitiu.
La majoria d’objectius estan redactats en infinitiu.

Els objectius no estan redactats en infinitiu.



AVALUACIÓ

S’entén el què s’avalua
S’entenen tots els ítems que s’avaluen.
La majoria d’ítems s’entenen a l’avaluació.
Alguns ítems no s’entenen a l’avaluació.
No conté avaluació.

És adequada amb la temàtica
La forma d’avaluar és adequada amb la temàtica.
La forma d’avaluar és  correcte.
La forma d’avaluar no s’adapta gaire a la temàtica.
No hi ha avaluació de les activitats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada