|
|
MOLT BÉ
|
BÉ
|
SUFICIENT
|
MALAMENT
|
IDEES
PRÈVIES
|
Nivell i motivació de l’alumne
|
És una activitat que permet saber el nivell i la
motivació de l’alumne.
|
Activitat
per saber el nivell.
|
Només
hi ha preguntes.
|
No
hi ha cap activitat per conèixer idees prèvies.
|
Programar una UD
|
És una activitat per poder
programar una UD.
|
|
Permet programar sense
gaire coneixements dels alumnes.
|
No permet programar una UD.
|
|
CONTINGUTS
|
Són reals, es poden aplicar
|
Són
reals i es poden aplicar a la vida real.
|
Són
reals però alguns difícils d’aplicar.
|
Són
reals però difícils d’aplicar.
|
No
són reals, no es poden aplicar.
|
Capacitat de crítica, permeten reflexionar i qüestionar-se
|
Permeten reflexionar i
qüestionar-se preguntes.
|
Permeten reflexionar i
alguns qüestionar-se preguntes.
|
Permeten qüestionar-se però
no reflexionar.
|
No permeten reflexionar ni
qüestionar-se preguntes.
|
|
Són clars i concisos
|
S’entenen
perquè són clars i concisos.
|
|
Són
clars, però no utilitzen les paraules imprescindibles.
|
No
són clars ni concisos.
|
|
Organització
|
Estan ben organitzats
|
|
|
No estan ben organitzats.
|
|
Són rellevants
|
Tots
els continguts són rellevants.
|
La
majoris dels continguts són rellevants.
|
Alguns
continguts són rellevants.
|
Els
continguts no són rellevants
|
|
Relació amb el currículum de primària
|
Tots els continguts estan
relacionats amb el currículum.
|
La majoria continguts estan
relacionats amb el currículum.
|
Alguns continguts estan
relacionats amb el currículum.
|
Els continguts no estan
relacionats amb el currículum.
|
|
ORGANITZACIÓ
DE LES ACTIVITATS
|
Estan ordenades seguint un ordre lògic
|
Totes
les activitats segueixen un ordre lògic.
|
La
majoria de les activitats estan ordenades.
|
Algunes
activitats no tenen un ordre lògic.
|
Les
activitats no segueixen un ordre lògic.
|
Tenen present les idees prèvies de l’alumne.
|
Totes les activitats tenen
present les idees prèvies de l’alumne.
|
La majoria de les
activitats tenen present les idees prèvies de l’alumne.
|
Algunes activitats tenen
present les idees prèvies de l’alumne.
|
Les activitats no tenen present
les idees prèvies de l’alumne.
|
|
QUALITAT
DE LES ACTIVITATS
|
Compleixen els aspectes que han de treballar les
ciències socials (persones crítiques, lliures, autònomes.)
|
Totes
les activitats permeten assolir els aspectes més importants de les ciències
socials.
|
La
majoria de les activitats permeten assolir els aspectes més important de les
ciències socials.
|
Algunes
de les activitats permeten assolir alguns aspectes importants de les ciències
socials.
|
Les
activitats no permeten assolir els aspectes important de les ciències
socials.
|
Aprenentatge significatiu
|
Totes les activitats
aporten un aprenentatge significatiu.
|
La majoria de les
activitats aporten un aprenentatge
significatiu.
|
Algunes de les activitats
aporten un aprenentatge significatiu.
|
Les activitats no aporten
un aprenentatge significatiu.
|
|
ÚS
D’IMATGES,
MAPES, GRÀFICS…
|
|
Utilitza mapes, gràfics, plànols i altres
documents idonis i explícits relacionats amb el tema a tractar per recollir
informació
|
Utilitza mapes, gràfics i plànols relacionats amb
el tema a tractar.
|
Utilitza mapes, gràfics i altres fonts per poder
recollir informació.
|
No utilitza mapes, gràfics ni cap altra font
d’informació
|
PRESENTACIÓ
|
Adequada i atractiva
|
La presentació és adequada
i atractiva.
|
La presentació és adequada.
|
La presentació és passable.
|
La presentació no és
adequada ni atractiva.
|
La redacció
|
La
redacció és entenedora i clara.
|
La
redacció és clara.
|
La
redacció és difícil d’entendre.
|
La
redacció no s’entén.
|
|
La lletra emprada
|
La lletra és clara i
entenedora.
|
La lletra és adequada i
clara.
|
La lletra és clara.
|
La lletra no és entenedora.
|
|
El format
|
El
format és adequat.
|
El
format és correcte.
|
El
format és passable.
|
El
format no és adequat.
|
|
Explicació de cada activitat
|
Les activitats contenen una
explicació entenedora.
|
La majoria d’activitats
contenen una explicació.
|
Algunes activitats contenen
una explicació.
|
Les activitats no conten
cap tipus d’explicació.
|
|
GRAMÀTICA
I ORTOGRAFIA
|
Errors ortogràfics
|
No
hi ha cap falta d’ortografia a les activitats.
|
Hi
ha poques faltes d’ortografia.
|
Hi
ha algunes faltes d’ortografies.
|
Hi
ha moltes faltes d’ortografia.
|
Errors gramaticals
|
No hi ha errors gramaticals
a les activitats.
|
Hi ha pocs errors
gramaticals a les activitats.
|
Hi ha algun error
gramatical.
|
Hi ha molts errors
gramaticals.
|
|
FONTS
|
|
Utilitza diferents fonts d’informació externes
relacionades amb la temàtica.
|
Utilitza fonts d’informació.
|
Utilitza fonts d’informació no relacionades amb
la temàtica.
|
No utilitza cap font d’informació.
|
OBJECTIUS
|
Responen als problemes plantejats
|
Les activitats contenen
objectius que responen al problema plantejat.
|
La majoria d’objectius
responen al problema plantejat.
|
Els objectius no responen
al problema plantejat.
|
Les activitats no contenen
objectius.
|
Clars i precisos,
fàcils d’assolir
|
Els
objectius són clars i fàcils d’assolir.
|
Els
objectius són clars i precisos.
|
Conté
objectius difícils d’assolir.
|
No
conté objectius.
|
|
Redactats en infinitiu
|
Els objectius estan
redactats en infinitiu.
|
La majoria d’objectius
estan redactats en infinitiu.
|
|
Els objectius no estan
redactats en infinitiu.
|
|
AVALUACIÓ
|
S’entén el què s’avalua
|
S’entenen
tots els ítems que s’avaluen.
|
La
majoria d’ítems s’entenen a l’avaluació.
|
Alguns
ítems no s’entenen a l’avaluació.
|
No
conté avaluació.
|
És adequada amb la temàtica
|
La forma d’avaluar és
adequada amb la temàtica.
|
La forma d’avaluar és correcte.
|
La forma d’avaluar no s’adapta
gaire a la temàtica.
|
No hi ha avaluació de les
activitats.
|
Avaluació
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada